Pages

Friday 15 April 2011

gol dan kasut


smalam,nuklear geng (male) termasuk aku ada game futsal ngan geng2 xray...
nie la kasut yang aku pakai masa main...
sayangnya...baru 20 minit main,dah koyak rabak...ternganga macam mulut boya...
yang sebelah kanan still OK...
aku nie sepak banyak guna blah kanan ...apasal plak
yg sebelah kiri  yg koyak...tak paham btoi...

Kasut yg nampak nampak mcm NIKE 90 nie sebenarnya (masuk bab sejarah)
,aku beli pada awai tahun 2007...bukan saja dok wat main futsal...kekadang dok pakai p jalan2..
.masa training untuk nuklear medicine kt singapore (3 bulan...hujung tahun 2007) pun aku bawak...

smalam dah sampai  pengakhiran "jodoh" yang terjalin selama hampir 5 thn dengan NIKE 90 blue n silver...
lps nie nak kena cari pengganti baru buat peneman untuk bermain futsal....

No comments:

Post a Comment

komen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...