Pages

Thursday 21 April 2011

edisi pagi...BINGIT

seawal jam 4 pagi aku dikejutkan dengan bunyi ALARM kereta...tapi yang pasti bukan bunyi alarm kereta aku sbb aku kenal "bangat" dengan jentera pengangkut aku tu....ishhhh
bunyi punya bunyi...dok la tunggu bila agaknya pemilik kereta tu nak stop alarm...tapi haremmmm...dah berbingit telinga nie...tahu le awak tu (pemilik kereta) duduk kt tingkt sepuluh,tapi tak kan x dengar2 kot...bunyi alarm awak tu kalau sampai tingkat 20 pun boleh dengar...
kesudahan nya ,terpaksa la menerima seadanya "irama muzik" yang senada, sampai le kereta tu abih bateri..
haaaaaaa...lebih kurang kul tujuh,bunyi alarm dah hilang dari pendengaran...kan dah cakap ...BATERI ABIH LE TU.hehehehe...
dan kesudahannya jugak, aku tengok si pemilik kereta tu hantar anak ke sekolah naik motosikal....
''hai bang,selalu hantar anak naik kreta ,apasal naik moto plak hari nie,kan tengah renyai2 hujan nie''...hehehehehe ...(kata2 dalam hati leeee)

No comments:

Post a Comment

komen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...