Pages

Tuesday 10 May 2011

CUTI

hari nie aku lepak sengsorang kt umah....sambil layan astro beyond...pagi tadi ..rutin mcm biasa bagun tido jer terus masuk bilik air...tapi tah mcm mana lepas tu aku kluar balik...badan rasa semacam... belum sentuh air dah rasa sejuk menggigil...dah tu plus dengan selsema dan batuk...ishhh..dok berbelah bagi nak g kerja ke tak...

pastu aku teruskan jugak perancangan awal ...(ko kena kerja la sazali ,hari nie ko banyak kerja kt jabatan tu)..so dengan perasaan berat hati dan dipaksa diri sendiri ,aku teruskan jugak menggagahkan diri demi karier masa depan ku...hehehehe

lps dah siap2 pakai uniform..dan mcm biasa jugak kena siap2 anak sulung nak p tadika..badan nie rasa semakin letih ...batuk semakin bermaharaja lela...cairan didalam hidung seolah2 tak sabar nak keluar dengan sesuka hatinya...penangan mandi air sejuk la nie...

dan keputusan yang aku ambik sebelum pukul 8 pagi tadi adalah...AMBIK EL(cuti kecemasan ) ...sms aku hantar kt incharge di jabatan..."HAJI, HARI NIE SAYA EL....TAK SIHAT''...dan jawapan yang diterima cukup memberangsangkan...hehehe..."BAIK"...ringkas dan padat...aku cukup respect kat incharce aku nie...orang nya cukup bertoleransi dan senang berbicara...

dan hari nie dengan secara rasminya diumumkan bahawa .....AKU SEDANG BERCUTI...

No comments:

Post a Comment

komen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...